V prvních poválečných dnech plachtaři začínali plachtařský výcvik na kluzáku Šk-38.
Šk-38 s gondolou.
Školní kluzák Z-23 „Honza“.
Hangáry HAO na letišti Olomouc-Holice v zimě 1945-1946.
Naviják typu „Rhön“ s motorem Ford. Vlevo náčelník plachtařského odboru HAO Fr.Mikule, vpravo L. Červinka. 1946.
Vzácný pták na letišti HAO. Větroň Gö-4 „Gövier“, OK-9249. Snímek z června roku 1947.
Dvousedadlovka DFS „Kranich“, OK-9205.
Grunau Baby GB-IIb, OK-8452 „Ludva“. V kabině Mirek Mahr. 1949.
Cvičné větroně GB-IIb, 1948.
Oblíbené cvičné větroně Z-24„Krajánek“ na okraji holického letiště, 1948.
Výkonný větroň DFS „Olympia“, OK 8495, 1948.
Navijákový start větroně Z-24„Krajánek“, OK-8297, na letišti v Neředíně.
Zlín Z-125 „Šohaj“, OK-8754, Neředín 1959.
Předvádění akrobatických větroňů LF-107 „Luňák“ na letišti Wien Aspern, 1956. U křídla Slávek Kadlčík.
Akrobatická devítka „Luňáků“ K. A. Olomouc, 1956. Zleva: Tomáš Lenoch, Leoš Hasa, Rudolf Procházka, Vasil Škríba, Jaroslav Knap (vedoucí skupiny), Jan Dočkal, Jaroslav Beneš, Josef Procházka, Bedřich Kuchař.
Soustředění v Kralupech nad Vltavou před leteckým dnem v Praze 1956. Vystoupila tam olomoucká devítka„Luňáků“. V pozadí vlečné C-104.
Aerovlek C-104 - Luňák.
Dvoumístný cvičný větroň VT-109, „Pionýr“.
Dvoumístný výkonný větroň LG-130 „Kmotr“.
Pěkná scenérie z plachtařského provozu na letišti v Neředíně, 1959.
VT-425, OK-5435, pilotuje Zdeněk Suchý.
Aerovlek Z-226 a VT-116, v pozadí silueta Vyškova, 1981.
Plachtařský provoz na letišti Vyškov. Větroně „Orlík“ a „Blaník“, 1985.
VT-16 „Orlík“, OK-1419, po přistání u Chropyně. Pilot Aleš Sobek odpočívá. Rok 1981.
L-13 „Blaník“ ve Vyškově, 1983.
Dvoumístný L-13 „Blaník“ při přistání ve Vyškově, 1985.
Předseda Hanáckého aeroklubu Bohuslav Orálek v kabině L-13 „Blaník“, OK-3805, na letišti Vyškov,1985.